torsdag 28 februari 2013

Mera reafynd från januari månad

Jag brukar gilla Ica maxis rea då man verkligen kan fynda tex inslagningspapper, snören och andra bra att ha saker som faktiskt går åt. Förra året kostade deras papper 1:-/st så då köpte vi typ 15 rullar. I år kostade de 3:-/st och jag slog till på fem rullar i glada färger som man absolut kan slå in födelsedagspresenter i. Jag saknar för övrigt vårat kontor som vi hade i lägenheten där sådana saker kunde stå framme! Jag måste finna en lösning på det här i huset.

Bara ett par veckor innan jag fann dessa julgranskulor på Ica maxi så pratade jag om hur mycket jag önskade att någon behållit alla mormors gamla glaskulor som jag älskade att klä granen med.
Så jag blev faktiskt väldigt glad när jag såg att dessa paket var nedsatta till 10:-/st från 69:-/st
Jag slog till på tre paket av den övre varianten och fyra av den undre.

Färgglada julgranskulor i glas
Retroinspirerade julgranskulor
Jag gillar när det är mycket pynt i granen och det får mer än gärna vara färgglatt!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com