söndag 27 januari 2013

Heeeelt allvarligt...

Ni vet ju att mitt immunförsvar varit kasst på senaste tiden och att åkommorna avlöst varandra. Det har varit  magsjuka, öroninflammation, stämbandskatarr, ögoninflammation, halsinfektion och allmän förkylning som började i mitten av december. För ganska exakt en vecka sedan tyckte jag att jag började känna mig pigg igen. Jag träffade en vän i veckan för första gången på länge och jag orkade göra lite här hemma.
I går slog det lock för örat. Inatt vaknade jag av att jag kräktes (obs! jag hann till toaletten). Efter att ha sovit bort hela dagen så sitter jag nu med bomull i ett värkande öra.
Here we go again med andra ord...
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com