tisdag 22 maj 2012

Slutklämmen av Kreta

Vi var inte speciellt nöjda med denna resa och jag kan nog nu säga att det inte blir mer Kreta för mig. Jag gillar det inte helt enkelt.
Packtipset för denna resa är att ta med mat samt blöjor. Våra blöjor tog slut så vi fick gå och köpa i matvaruaffären- inte billigt trots att vi valde de billigaste och inte de importerade kända märkena.
Vällingen tog också slut och det fanns inte att köpa något liknande (om man inte vågar chansa och köpa den där man blandar med mjölk).
Summan av det hela är att solsemester med en 10 månaders inte är någon höjdare. Iallafall inte för oss. 
Vi hade nog satsat på en till stadstripp om vi haft facit i hand.




Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com