torsdag 18 april 2013

Uppdatera mamma garderoben

Som de flesta vet är det inte många plagg som passar efter en graviditet. Av dem man har i sin egen garderob alltså. Det som förvånar mig är hur kort allting är och hur det plötsligt värkar som att jag har fått en galet bred ryggtavla. Jag har ganska svårt för det här med att ändra min klädstil till något mer vuxet, jag tänker så hela tiden (att jag klär mig fööör ungdomligt) men så fort jag tittar på kläder så är det detta jag faller för;


Så för min del blir det nog en tur till Gina tricot snart.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com