söndag 20 januari 2013

Fjärde besöket hos barnmorskan

Som sagt så gjorde jag mitt fjärde besök hos barnmorskan i fredags.
Jag har nu gått in i vecka 34 (33+2). Känns inte som att det är sååå långt kvar nu.
Vi pratade lite om amning och förlossningsbrevet.
Jag tycker så bra om min nya barnmorska, hon lyssnar på vad jag har att säga och lägger aldrig några åsikter eller värderingar i något (till skillnad från den jag hade under min första graviditet). Hon får mig att må så mycket bättre än vad den andra fick.
Vi har fortfarande inte vägt in mig något mer sedan invägningen men jag tror att jag gått upp ca 10 kg hittills, jag känner mig så lätt jämfört med förra gången då jag fylldes med vätska som en vattenballong!
Dagens kurva;
Jag vet redan att min mage är mindre än förra gången då den låg precis på strecket större delen av graviditeten. Men varken jag eller bm oroar oss över denna utveckling. 
Bebisen har för övrigt vänt sig nedåt (precis som jag trott).

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com