torsdag 24 januari 2013

Ett tips till er gravida eller ammande

Jag tycker att jag lyckades göra ett riktigt bra fynd idag. Jag gick förbi Kappahl idag påväg till ett annat ärende och såg att de hade BH-kampanj där alla bh:n kostade 99:-/st.
Jag känner mig lite som en mästare i mjölkstockningar/infektioner och fanochhansmoster när det kommer till amning och hur fruktansvärt fel det kan bli så att ha en bra bh är verkligen en förutsättning.
Jag gick in för att kika på utbudet och fann ett 2-pack amnings bh utan byglar eller hårda kanter- som hittat. Sen fick jag syn på ett 2-pack amningslinnen som passar perfekt bla på natten. Jag tänkte att dessa naturligtvis inte skulle kosta 99:-/st så jag mumlade något om "fan det här blir dyrt" men sambon som var med ryckte mest på axlarna och sa "ja men så blir det ju ibland" och så gick jag till kassan med dessa...
Vit Amningslinne, 2-pack amningslinne i härlig bomull...Vit Amnings BH, 2-pack enfärgade amnings-BH från...
Och kassörskan slog in 198:- totalt! 
Som hittat med andra ord och jag är mycket nöjd med dessa såklart. Nu hoppas jag bara att jag valt rätt storlek...Men det är iallafall en bra början.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com