fredag 25 januari 2013

Annorlunda barnkläder

Ofta när jag sitter och surfar runt ser jag roliga saker som jag sedan bara klickar bort och sedan såklart glömmer bort. Men självklart är det ju roligare att dela med sig av roliga saker till er så jag ska bli lite bättre på det tror jag :-)
Här sprang jag över en butik som säljer roliga och färgglada kläder för både dam och barn.
Oilily Oilily skjorta TIPS för barn
Oilily Oilily kjol SKY barn
Kläderna finner ni hos Oililyshop.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com