torsdag 3 januari 2013

Det kliar i mina fingrar

Jag är sååå sugen på att börja i den tilltänkta barnkammaren! Vi har byggt till ett extra rum som vi ställt in en massa saker i (flyttlådor tex). Nu har vi kommit ganska långt i att tömma det och jag är så sugen på att fortsätta nu när jag känner att jag orkar mer än att sova. Jag har till och med legat och drömt om vad jag måste göra! Ser verkligen fram mot att bli så frisk så jag orkar.
När jag fått ur alla saker så ska jag måla väggarna, fönsterkarmen samt dörren vitt.
Sen ska sambon sätta upp insidan av väggen, lite el ska dras och golv ska läggas. Sen så är det bara att flytta in alla babyprylar som står och väntar :)
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com