tisdag 29 januari 2013

Det går sådär...

Idag skulle jag lägga in en massa bilder från kameran tänkte jag. Vem vet vad som hände men bilderna försvann när jag förde över dem. Så himla tråkigt! Och irriterande då det hänt en gång förut och jag inte fattade vad som hände då heller. Men men bara att fota nya då :-)
Idag är det isgata ute och jag bävar inför förskolehämtningen då jag ska ut och halka. Just nu önskar jag att jag hade en spark! Det hade varit perfekt att bara kunna sparka iväg istället för att halka omkring. Fast å andra sidan kanske inte mina fogar skulle orka med det... Behöver jag iochförsig inte lägga mer tankar på eftersom jag är sparklös! Måste även säga att jag är förvånad över bristen på sandning här på gatorna, verkar inte som att det förekommer här.
Vidare så har jag öroninflammation för tredje gången sen december och börjar helt klart tröttna. Någon som har husmors tips mot detta?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com