tisdag 29 januari 2013

30% rabatt på Nova star

Jag vet att jag tipsar mycket om just reor på Nova Star. Det kommer sig av att jag inte fattar varför jag köpte jeans från något annat märke innan! Nova stars jeans är perfekta för det rörliga barnet då det har hög mudd i midjan som gör att ryggen hålls varm och sällan blir bar. Det är även lätt att stoppa ner tröjor som sedan håller sig kvar. En annan fördel är mudden i slutet av vissa modeller, de gör att byxan aldrig behöver släpa i backen och bli blött eller lerigt.
Jag tycker att jeansen är värda varenda krona, trot eller ej men sambon är helt på min linje i detta, men visst känns det extra bra när man får fynda dem!
Just nu erbjuder alltså Oii barnkläder 30% rabatt på Nova Star och jag kan varmt rekommendera dessa byxor som finns i tjejens garderob;


Ord pris 400:- Nu 280:-

Dessa winter chinos är fodrade och vi har använt dem flitigt när vi tex tagit en tur till stan eller vänner och overall känns överflödig.

Bilder lånade från Oii.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com