fredag 9 november 2012

Ni har väl inte missat superrabatten..?

I appen Rabble kan man just nu shoppa för 600:- på Ellos och få 300:- i rabatt. Frakt på ca 44:- tillkommer.
Passa på att köpa lite julklappar till halva priset, här har vi beställt följande;
Micki - Grodspel 12 grodor Vikingtoys
Grodspel 49:-
Micki . MICKI Emils bysseMicki . MICKI Emils mysse
Emils mysse och bysse 79:-/st
Lego Friends . Lego Friends 3936 <br>Emmas designstudioLego City . LEGO City sjöflygplan 3178
Lego friends och city 129:-/st

Happy Socks Svart/vitprick Happy Socks socka Big Dot
Happy socks 80:-

Bok Bok Första Hjälpen Barn
Boken alla barnfamiljer borde ha hemma 59:-
Kan tillägga att detta var sambons beställning, vad jag köpte får ni se sen :)
Bilder från ellos.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com