fredag 9 november 2012

Jag är imponerad!

Idag fick det bli snabbmat i form av Santa Marias nyhet -pizza!
Det gick verkligen jättefort att bara slå på ugnen, ta fram bröden och smörja dem med denna goda sås;
Skiva på lite färska championer samt strö lite ost. In i ugnen i ca 5-8 minuter.
På med lite topping och sedan servera;
Toppingen smakade precis som kebabsåsen på vår närmaste pizzeria- jag är rädd att bli beroende!
Vi är helt klart imponerade av denna rätt och det var absolut inte sista gången vi åt den. Supergott och enkelt - precis som vi vill ha det!
Har ni provat?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com