tisdag 27 november 2012

Julkalendrar av alla de slag drar igång

December blir en hektisk månad om man gillar att tävla!
Vissa företag har dessutom redan startat och där ibland 7 A.M enfant som kör novemberkalender!
Än finns tid att vara med och det är du via deras facebook. Vinnarna dras den 2 dec.
Själv skulle jag vilja lägga vantarna på dessa;
Photo: Någon som fryser om händerna?

Idag lottar vi ut ett par gosiga handmuffar till barnvagnen från 7 AM! Muffarna sätts fast med kardborrelås på vagnen, superpraktiskt för alla småbarnsföräldrar som måste rätta till mössor, snyta rinnande näsor och samtidigt hålla sig varm och gosig om händerna.
Under kategorin julkalendrar har jag listat några som jag hittat, tipsa gärna om fler :)
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com