torsdag 17 mars 2011

Matstolen

Här velades det fram och tillbaka om det där med matstol.
Jag var sugen på en stokke tripp trapp, men tyckte att babydelen kändes onödigt dyr (blir ju ca 1000:- om jag inte missförstått något, med bygel och dyna).
Sen tycker jag att fresco bloom har en fantastisk design, men började även där ifrågasätta om det verkligen skulle vara värt de pengarna.
Vidare hittade jag en cool stol från Nest på nätet, ännu bättre så hittade jag en på blocket så jag åkte och tittade på den men blev mycket besviken så ägren fick behålla den.
Tillslut av en slump sprangs den här på hos stadsmissionen, för 50 :- fick jag en stol som verkligen passar in hemma hos oss. Den var tillochmed rödmålad, men lackades om i vilket fall.




1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com