fredag 5 oktober 2012

Vinterkläder

Vintern är i antågande och det är helt klart dags att se över barnens garderober innan allt tar slut i butikerna.
Här hemma kommer vi satsa på en overall samt ett skidset (byxa/jacka) att variera med.
Jag tycker om neutrala färger som kan användas av både pojke och flicka och har fastnat för denna röda overall från Didrikson
Overallen är vinterfodrad och av 100% nylon som andas och står emot vind och vatten.
Jag skulle välja denna overall för min erfarenhet säger att kvalitén är god och kan ärvas av syskon, dessutom är den riktigt snygg!
Ett plus är att luvan är avtagbar samt att det finns reflexer på ärmarna.

Bild lånad från sophiescloset.se.





Just nu kan du tävla inne hos Agnieszka om ett presentkort på 500:- att använda hos sophiescloset.se.
Tävlingen hittar du HÄR!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com