fredag 5 oktober 2012

Supererbjudande!


Detta kallar jag klipp!
Vi har både en britax highway och en two-way sedan innan då vi har två bilar. Vår two-way var ett fynd som vi fick för en dryg tusing när barnens hus hade kampanj och vår highway fick vi från en släkting som fått ut en ny på sin försäkring och inte hade användning för två (lång historia, men den var oanvänd när vi fick den). Nu slog vi till på en Britax adventure Billy trots att den kommer stå i minst två år innan den kommer till användning. Jag passade även på att köpa pusslet som blir en födelsedagspresent till tjejen och en amningskudde till kommande bebis. Det blev då fraktfritt så jag tycker vi fick en riktigt bra deal då vi sparade nästan 1000:- på detta!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com