lördag 6 oktober 2012

Shoppat gratis

Som tack för att jag bloggade om Trademax så fick jag 500:- att handla för i deras webbshop. Inte helt fel med andra ord. Jag hittade tre saker som stod på vår "att köpa lista" men som inte direkt legat högst i prioriteringarna nu när vi försöker färdiställa vår renovering i första hand.
Men nu får vi äntligen en bricka till vår soffa. Det händer mest hela tiden att vi ställer tex glas på armstödet. Känns lite bättre när denna kommer hänga där;
HEMINREDNING - Bricka Vit Soffarmstöd Adelle

I köket saknar vi klocka. Helt. Det är superirriterande då jag inte är en person som springer omkring med mobilen på mig. Nu får denna snygging pryda vår alldeles för vita vägg;

HEMINREDNING - Klocka

Sist men inte minst kommer tjejen snart behöva en ny kudde, vi provar med denna som verkar vara låg;
Täcke & Kudde - Kudde 50x60 450g

Hon har just nu sin spjälsängskudde och den duger fint. När hon fick ny säng köpte vi en kudde som vi blev rekommenderade, tyvärr så är den på tok för hög för en tvååring men det såg vi ju inte förens vi slitit upp förpackningen.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com