lördag 6 oktober 2012

Fyndat på cdon


Idag passade jag och sambon på att utnyttja både ett presentkort på 50:- samt erbjudandet från rabble handla för 100:- få 50:- i rabatt CDON.
Boknyheter är just nu fraktfria och Pocketboken med Denise Rudberg fick man köpa för 19:- i bonusstegen.
För alla dessa böcker betalade vi ca 110:- och då ingår frakten, ord pris ligger som ni ser på ca 280:-.
Blir bra julklappar!
 Ett litet snedsprång (Pocket)  Mot spökslottet (Inbunden)
 Ett litet snedsteg 39:-    Millans äventyr 39:-        Pippi 49:-                     Mot spökslottet 49:-
Hälge 109.-

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com