fredag 19 oktober 2012

Kolsvart ute och sommar på skärmen

Här hemma fortsätter sjukstugan så vi sitter parkerade i sängen just nu. Det är kolsvart ute så man kan tro att det är mitt i natten. Ungefär vad jag försöker intala tjejen så vi kan ligga kvar en stund till under det varma täcket. Hon köper idén med en flaska välling och Lotta på bråkmakargatan. Filmen var egentligen tänkt som tvåårspresent men passade bra att ta fram nu istället.

Jag passade på att lägga in sensommarens bilder i datorn, de från mobilen som annars bara blir liggandes. Dessa togs en av de där sista riktigt fina helgerna då vi köpte med oss lunch och njöt av solen på stranden. Riktigt mysigt förutom alla änder som gärna kliver upp på filten!

Skor från Molo, byxor från Nova star och långärmad t-shirt från H&M.

Converse och Molo det är grejer det
 
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com