fredag 19 oktober 2012

Badrummet är redo att rivas

Nu är väggen borta, dörren flyttad och badrumsinredningen är redo att klappas ner!
Jag tycker å ena sidan att det är så synd att göra detta mot ett 49 år (!!!) gammalt badrum, men det är helt enkelt inte funktionellt för oss. Dessutom varnade besiktningsmannen för fuktskador pga ålder och avsaknad av våtspärrar. Men jag bara älskar det schackrutiga golvet som jag kommer sakna!

Turkost kakel runt badkaret, vitmålade väggar.

Duschkran med retrolook.

Stor överraskning då vi flyttade in.Det finns inget vatten draget till handfatet utan kran sitter bara där för syns skull! Snopet- javisst!

Gammal toalettstol med trasig spolfunktion, den turkosa sitsen matchar  givetvis kaklet.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com