torsdag 6 september 2012

Missa inte detta tips!

Tänkte att jag måste in och tipsa er om vad jag hittade på Ica Maxi för en timme sedan när jag var och handlade! De sålde ut Isadoras mineralsmink. 
Jag köpte detta för mellan 10-20:-/st;

Isadora Mineral Body Kabuki BrushIsaDora Mineral Body Glow 19 Shimmering Rosebud     Isadora Mineral Body Kabuki Brush

Ordinarie pris på dessa är 185:-/st

Isadora Mineral Eye Shadow Double ApplicatorIsaDora Mineral Eye ShadowIsadora Mineral Eye Shadow Double Applicator
Ordinarie pris 110:- och 105:-/st

IsaDora Mineral Blush Powder IsaDora Mineral Blush Powder
Ordinarie pris 145:-/st

Superbilligt! Jag köpte smink värt 1170:- för ca 100:-. Kommer bli perfekta julklappar med andra ord! 
Jag ångrar nästan att jag inte köpte mer på en gång. Men det blir ju gärna så när det är så billigt, att man vill köpa mer alltså ;-)
Bilderna har jag lånat från Lyko      
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com