torsdag 6 september 2012

Att shoppa lite gratis

Såg att mina och sambons wrapp presentkort på stadium går ut i dagarna så jag klickade in på stadium för att se om det skulle kunna finnas något att shoppa.
Vi har använt sporksen ganska flitigt till tjejen och de var super när hon lärde sig äta med bestick så vi slog till på ett 3-pack till, så varsin till mamman och pappan samt två hopvikbara muggar;
LIGHT MY FIRE SPORK LITTLE 3PACK BLUE MOON
LIGHT MY FIRE SPORK PINKLIGHT MY FIRE SPORK CYANBLUE
JO SPORT VIKKOPP MULTI
Bilder från stadium som just nu har fraktfritt, därmed blev detta alldeles gratis!
Jag tänker att muggarna är perfekta att ha i skötväskan, man vet aldrig när man behöver en!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com