lördag 1 september 2012

Mera kläder för tuffa tjejen

Nu tror jag vi klarar oss på byxfronten ett tag. Vi var mest ute efter myskläder att softa runt i på förskolan men vi shoppade tre par leggings idag (dock ett par att växa i) som kommer fungera när tjejen ska vara lite extra cool också;
99:- från H&M samt 129:- från KappAhl.
Tajtsen från H&M är av tjockt material och det var dem det blev två storlekar av. Mest pga att det bara fanns 104 i den ena affären och att jag inte ville chansa på att åka till andra sidan stan för att se om de hade 98. När sedan sambon åkte dit så fanns 98 där så då köpte han dem med.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com