lördag 1 september 2012

Jag vill klippa mig

Det finns en stor nackdel med att vara frisör som jag skrivit om tidigare... Jag vill gärna klippa mig själv. Jag har träffat alltför många missnöjda långhåriga tjejer genom åren som fått sitt hår kapat hos någon frisör. Jag har även varit i den situationen alltför många gånger själv också. Jag blir alltid av med för mycket hår när jag går till frisören. Jag blir därmed aldrig nöjd över resultatet.
Nu längtar jag efter en ordentlig klippning där jag sedan kommer känna mig snygg och fräsch efteråt!
Jag ser typ ut såhär i håret;
(Bild från google)
Men jag har det aldrig utsläppt för jag känner att håret blir ivägen.
Nu vill jag ha en frisyr som funkar när det är uppsatt, det ska hänga lite testar, se lite ruffsigt ut men ändå vara dressat. Vilka problem...
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com