fredag 31 augusti 2012

Nu har vi låst dörren

Lägenheten är tom och urstädad. Nycklarna är överlämnade, pengar har bytt ägare och vi har låst dörren till min älskade lägenhet för sista gången.
Det är med både glädje och sorg som jag gör detta.
Sorgen över att lämna alla minnen av allt jag fått uppleva där.
Glädjen av att nu gå vidare till något annat.
Jag älskar verkligen den lägenheten, den är perfekt förutom att det låg högst upp i ett hus utan hiss, föreningen körde över sina medlemmar och gjorde vad som föll dem in och jag hade en granne som periodvis festade hela nätterna.
Det var i den lägenheten jag levde bästa singellivet med världens bästa kompis- det är minnen jag kommer leva på hela livet.
Det var i den lägenheten jag vaggade omkring med värkar i ett dygn.
Det var i den lägenheten jag fick en familj. 

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com