torsdag 30 augusti 2012

Att vilja träna

Idag tog jag tag i min träningslust och begav mig till friskis och svettis för att vara med på ett baspass. Det är något år sedan jag tränade där och jag kände att det kunde vara en början.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Konditionsdelarna var inte tillräckliga för att jag skulle känna att jag tränat, samtidigt som jag inte kan hoppa eller göra tex hoppsasteg pga mina fogar. Inte kunde jag vara med så mycket på styrkedelen heller då jag inte vill göra situps och inte kan ligga på mage.
Jag gick därifrån ganska besviken över att inte vara svettig och över att jag inte hittat en lösning på mitt problem. Problemet är alltså att jag vill träna men pga mina fogar ch min graviditet är jag väldigt begränsad i vad jag klarar av.
Är det någon som har tips på vad jag borde testa?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com