torsdag 21 juni 2012

dålig service

I februari gjorde jag en beställning av sommarkläder på hm. Sedan dess har de droppat in en efter en under en väldigt lång tid då det inte funnits i lager. Idag fick jag ett mail om att ett par shorts var påväg men att det pack med två t-shirts som jag väntat på nu är slutsålt. Hur kan något jag beställde för flera månader sen plötsligt vara slutsålt?! Tacka vet jag små härliga nätbutiker som tex den jag beställde dessa jeans från, snabb leverans och inget krångel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com