söndag 13 maj 2012

Packtips London

För att kunna shoppa så mycket som möjligt rekommenderar jag att man packar i en stor resväska istället för en liten.
Packa med ett par långbyxor var, ett par kortbyxor, en tjockare tröja, en tunnare, samt en topp/t-shirt till varje dag ni ska vara borta samt underkläder såklart.
Packa bara med små förpackningar till hygienen alt förpackningar som nästan är slut så man kan kasta dem när man åker hem. Vi brukar köpa storpack med billiga tandborstar som vi enbart använder när vi reser, vi kastar alltså tandborsten istället för att ta med dem hem igen.
Lagom mängd kläder till barnet, tänk på att det är billigt att köpa nytt!

Som handbagage är det bra med en rejäl ryggsäck med bra stöd som man även kan ha när man gör Londons gator!

Köp en prampack att packa vagnen i. Den tar ingen plats när man rullat ihop den efter användandet.Den skyddar dessutom vagnen mer än vad en plastpåse gör.
Du får även plats över att packa både blöjor och kanske lite barnmat i varukorgen på vagnen.

Om man behöver köpa en ny resväska för att få med all shopping hem så kostar de ca 200:- på primark.



Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com