torsdag 3 maj 2012

Hotell i London


Jag rekommenderar att man väljer ett hotell i närheten av Paddington med närhet till Oxfordstreet samt Hyde park för att ha största närhet till allt.
Vill man sova borta 3 nätter så finns det hotell från ca 2000:- per vistelse och upp till en hel massa mer…  22000:- kan man också ge om man vill det.
Hotellen i London har inte så bra standard så man ska fundera på vad man står ut med. För oss är det viktigast att det går att sova på hotellet då vi inte spenderar så mycket tid där. När vi reste senast blev det väldigt tokigt på många sätt och vi fick ett hotell vi aldrig hade valt själva, så vi gick därifrån på morgonen, åt frukost i Hyde park och kom tillbaka först när det var dags att sova.
MEN vi hade från början valt ett hotell som hade låg närmare oxfordstreet och vår tanke var att vi hade velat kunna gå tillbaka till hotellet med jämna mellanrum för att mata, byta blöja, lämna shopping osv.
Här bodde vi. Fint på utsidan...Men det var läskigt att gå hit då det inte var så mycket folk i rörelse runt omkring. Det tog även ca en timme att gå till början av Oxfordstreet härifrån. Dock fick vi gå genom hela Hyde park varje dag och det är inte illa!


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com