lördag 28 april 2012

Ny barnvagn

Idag slog vi till på en ny barnvagn. Vi var först till barnens hus där de bara hade den svarta varianten med silverchassi hemma. Den ville jag inte ha men säljaren försökte övertala mig om att silverschassit var mycket bättre än det i svart då det i svart skulle bli repigt fortare. Jag sa att jag skulle fundera på saken och styrde bilen mot babyproffsen istället. Där hade de vagnen hemma som jag ville ha, så nu står denna i vår hall;
Emmaljunga scooter S
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com