måndag 23 april 2012

Jag blir irriterad

När jag går i secondhand butiker och det står reserverad eller tillhör inredningen på allt som är av intresse.
Jag såg en reserveradlapp på en möbel lik den på bilden. Döm om förvåning när det stod reserverad till Hanna 4/11. Ska den vara reserverad i ett halvår till eller har den varit reserverad i ett halvår? Vart går gränsen liksom...
Vi fyndade denna på en utförsäljning och gav ca 300:- för den. Den stod under en massa andra saker (butiken använde den som uppställningspryl för andra föremål) så vi fick börja med att plocka bort alla prydnadsföremål. När vi gjort det och möbeln stod fri så fångade den genast andras intresse och ett annat par pratade högt med varandra och sa att att man säkert skulle få en tusenlapp för den i Stockholm sedan erbjöd de femhundra till oss för den. Haha tror de vi var döva?? Dessutom ville vi verkligen ha denna möbel då vi letat länge efter den.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com