måndag 26 mars 2012

När tiden inte finns

När jag berättar för folk att jag inte finner tid till att träna så får jag oftast svaret att jag skulle kunna spendera tex mindre tid framför datorn och istället spendera den tiden på gymmet eller genom att tex ta en promenad.
Då inser jag att bara en ensamstående kan förstå vad jag menar tidsmässigt (jag och min sambo är bara i samma bostad ett par timmar varje natt då vi har helt olika arbetstider).
Jag går upp 04,30 för att sedan åka och jobba.
Kommer hem 15.00 för att umgås med barn, laga mat och tillslut natta. Då är klockan ca 19.00, ibland drar det iväg en timme till. Då ska jag plocka undan, duscha, förbereda min morgondag och ev varva ner genom att titta en stund på tv/sitta vid datorn för att sedan gå och sova ca 21.00.
När sjutton ska jag hinna träna??
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com