tisdag 27 december 2011

Vad tycker ni?

I augusti i år skrev jag om en beställd barnservis som kom trasig med posten. Jag mailde företaget som svarade att jag skulle kasta den trasiga servisen och sedan skulle de skicka en ny när de fick in i lager igen. När både september och oktober passerat och vi gått in i november mailade jag företaget igen (fick servisen den 6/8) utan svar. Sen blev det december och fyra månader hade gått så jag mailde igen...inget svar.
Vad gör man? Skriver man på deras facebookvägg för att få uppmärksamhet eller vad?
När jag kommer hem från semestern och om jag inte fått svar då så ska jag iallafall varna andra för att beställa från detta företag.

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. min styvmamma och pappa beställde en vagn på nätet..betala 6500 kr.. de sa att den skulle komma in i lager. de vänta och vänta och vänta.. kontakta dom.. inge vagn kom. de vänta och vänta till slut fick hon nog och sa att hon ville ha pengarna tebax.. då var vagnen på g sa de.. ingen vagn kom.. hon skrev till dom på fb sida men de tog hela tiden bort hennes kommentar.. efter 6 månader fick hon pengarna tebax efter att ha hotat med att anmäla dom för stöld.. helt sjukt..

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com