måndag 26 december 2011

Reashopping

Jag är inte den som sticker under stol med att det mesta som handlas hem till oss är på rea eller med olika typer av erbjudanden. Så självklart älskar jag reor! Men inte på det viset att jag köper saker bara för att de är på rea, utan när något jag verkligen haft span på hamnar på rea så slår jag till.
Dagens fynd;

Soft Sole Boots - Cheetah
Soft Sole Boots - Cheetah
179.00SEK  69.00SEK
Save: 61% off
                 Tossor i stl 6-12 mån.           

Köpte två mössor, en i stl 1-2 år och en 2-3 år. Vi har en 6-12 mån men det är på tok för liten till vår lilla brud.

Cap - Cheetah
Cap - Cheetah                         
179.00SEK  89.00SEK
Save: 50% off
Tack för att just du tittade in ♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com