tisdag 15 november 2011

Julklappar beställda

Jag har beställt julklappar till lilltjejen så vi nu är klara med det!
Hittade allt detta för ca 400:- och tyckte det var perfekt då jag inte vill ha några plastsaker i barnkammarens kök så länge jag får bestämma...
Slog till på leksaker till köket hos Blå Elefant;
Köksvåg i trä - jordgubbe i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-85026)Köksredskap i trä - jordgubbe i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-85027)Leksaksmat-olika sorters bröd i trä i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-85039)
Trämat i tub - Pesto i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (bigbjf136-pesto)Leksaksmat - nallekorv i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-nallekorv)Leksaksmat - bacon i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-bacon)
Leksaksmat - citronskiva i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-citron)Leksaksmat - leverpastej i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-leverpastej)Mjölkpaket i trä i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (ima-1033)
Leksaksmat - tomatskiva i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-tomat)Leksaksmat - gurkskiva i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-gurka)Leksaksmat - ostskiva i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-ost)
Barnmat - banan i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (erz-19211)Leksaksmat - baguette i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-baguette)Banan i trä i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (ima-51887)
Leksaksmat - rullsylta i gruppen - Träleksaker hos Blå Elefant (aml-rullsylta)Leksaksmat - pastrami i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-pastrami)Leksaksmat - rostbiff i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-rostbiff)
Leksaksmat - salladsblad i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-sallad)Leksaksmat - salladslök i gruppen <b>LEKSAKER</b> hos Blå Elefant (aml-salladslok)
Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Bra klappar, det blir hon säkert glad över :D

    SvaraRadera
  2. Förresten, jag har två tävlingar igång som kanske kan intressera dig?

    http://nilmas.wordpress.com/2011/11/14/tavla-om-en-namnposter-fran-minbebisbok-se/

    http://nilmas.wordpress.com/2011/11/11/vinn-presentkort-pa-babyfiltar-com/

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com