måndag 14 november 2011

Jag hittade en skänk

Efter mycket letande så fann jag tillslut en skänk.
250:- fick jag ge för denna skänk i furu :) Tydligen är de åtråvärda enligt han som stod i kassan på loppisen så jag hade tydligen tur den här gången i mitt letande.

Jag hade hunnit plocka ur ett par lådor innan jag kom på att jag skulle fota.
Jag började med att sprayfärga utsidorna och till det gick det två burkar.

När jag var färdig låg ett vitt dammtäcke av färg över hela golvet och då jag stått barfota i detta så slutade det med att jag fick ta lacknafta för att få bort färgen från fötterna. Inte så smart med andra ord.

Tack för att just du tittade in ♥♥

3 kommentarer:

  1. Tävlingen om en resesäng ifrån Barabus är avslutad. Ta en titt =)

    http://tuschaa.blogg.se/2011/november/vinnaren-barabus.html

    SvaraRadera
  2. ny tävling hos mig där man kan vinna 200 kr från sagopalatset. toppen fin butik.
    hoppasd du vill vara med
    http://tartpalatset.blogg.se/2011/november/vinn-presentkort-fran-sagopalatset-har.html

    SvaraRadera
  3. Det var ett kap! Du får gärna visa det slutliga resultatet sen.

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com