måndag 7 november 2011

Årets julklapp?

Som några av er vet så har jag fått dille på träleksaker. Då framförallt till det lilla barnköket. Jag tycker att de är så fina och tjejen tycker att de är så roliga att leka med.
Då hon redan har tårtor, kakor, smörgåsar och bakverk så har jag nu hittat den ultimata julklappen! Det är denna picknickbox från Smultronbyns träleksaker. Tänk vad roligt hon skulle ha i sommar när hon får ta med sig sin picknickbox när hon åker och hälsar på sina morföräldrar och får bjuda dem på fika i trädgården! Denna skulle bli omåttligt populär både hos henne och mig av vilt skilda orsaker... Jag älskar designen som skulle göra sig utmärkt i barnkammaren och hon skulle älska att ha sina egna tepartyn.
Delad glädje-dubbel glädje!


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com