torsdag 1 september 2011

Det här med mat när som hur som

Jösses vad jag spanade på the Wean Machine när det var dags för lillan att börja äta. Den känns så himla praktiskt att ha med sig i skötväskan. Tänk att bara kunna mosa vad som heslt (nästan) närsomhelst och vips så har man lämplig mat att ge sin bebis! 
 The Wean Machine fungerar som en omvänd vitlökspress där maten pressas upp i behållaren. Fyll behållaren med mat, pressa och mata med den medföljande skeden. Barnmatspressen sparar in på tid och pengar och ger en snabb och nyttig måltid för ditt barn. Använd mogen frukt och väl kokta grönsaker för bästa resultat, man kan även ge barnet av sin egen mat i pressad form och slippa laga en extra måltid.
The Wean Machine finns hos iob-butiken!
P.s Produkten är allergivänlig och fri från BPA, PVC och Ftalater. Kanon!

1 kommentar:

  1. ny tävling hos mig där man kan vinna presentkort på 250 kr från super fina butiken linneas hem & present. kanske vill du delta

    http://ikoketmedchanette.blogg.se/2011/september/vinn-presentkort-fran-linneas-hem-present.html

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com