torsdag 1 september 2011

Skynda fynda presentkort på Nelly!



Jag älskar alla former av deals och just nu kan du för 100 kr köpa ett presentkort  värt 300 kr på Nelly.com! Du får köpa 5 st presentkort per person, men bara 1 presentkort kan utnyttjas per köptillfälle. Presentkortet är giltigt i tre månader. Erbjudandet finner du hos SaveMyDay.

Perfekt nu när man behöver handla höstkläder både till sig själv och barnen!

Bild på de fantastiska overallerna kommer från Nelly.com och är av märket name it.


1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna en fin bröstpump från MAM, var gärna med!

    http://vittellersvart.blogspot.com/2011/08/vinn-en-brostpump-fran-mam.html

    Ha en bra torsdag!

    Mvh Anna

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com