fredag 2 september 2011

Älska Ugglor!


Minymo - Viggo 27 Body
119:- hos nelly.com

Minymo - Viggo 14 Romper
169:- hos nelly.com

Minymo - Viggo 01 Body
119:- hos nelly.com

59:- hos nelly.com



Har ni också blivit smått galna i alla ugglor som finns överallt? Dessa godingar hittade jag hos Nelly.com. Och vet ni vad det bästa är? Just nu kan du för 100 kr köpa ett presentkort  värt 300 kr på Nelly.com! Du får köpa 5 st presentkort per person, men bara 1 presentkort kan utnyttjas per köptillfälle. Presentkortet är giltigt i tre månader. Erbjudandet finner du hos SaveMyDay.
Så med det presentkortet kan man klicka hem några av dessa godbitar utan att ha dåligt samvete, bättre kan det väl inte bli?
Bilderna kommer från Nelly.com!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com