onsdag 31 mars 2010

Om magen

Så har det gått tolv hela veckor. Den "värsta" missfallsperioden är över och faktiskt så känns inte ens kramperna i magen lika ofta längre. Skönt. Illamåendet håller i sig dock. Tror inte det kommer försvinna. MEN jag är på bättre humör. Det går framåt. Mina vanliga kläder sitter fortfarande inte bra över magen. Hemskt obehagligt när inte ens tajtsen passar. MÅSTE köpa nya byxor snarast. För visst har magen fått sig en liten buktning, men det är det nog bara jag som ser, för jag vet att den inte varit där innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com