fredag 19 mars 2010

Andra besöket hos bm

Gick bra det med, trots att hon tömde mig på blod. Hon tog inte bara ett rör utan FLERA! Kärleken hade bestämt sig för att det var viktigt att han var med han också så han tittade och jag hörde hur blodet sipprade. ÄCKLIGT! Så pratade hon om ultraljudet som vi ska boka tid till om ca 7 veckor. Helt sjukt att vi faktiskt ska få se att det ligger någon i magen! Jag sa att illamående hade blivit bättre, men tydligen så kommer det tillbaka så fort jag säger det högt så nu har det spytts igen vid flera tillfällen. Jag ser det som ett tecken på att liten faktiskt finns kvar där inne. Måste tillägga att jag tycker att de här proverna lika gärna kunnat tas för två veckor sen då jag var där... Men men nu är det äntligen fredag och snart helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com