tisdag 6 april 2010

Trött

på mycket, men mest på hurtbullar som tycker att det är så fantastiskt att vara gravida. Ja självklart inte på just den punkten, det är ju jätteroligt för dem att de känner så men sen kommer det gärna en liten irrierande mening efter det där om hur de inte kan förstå hur andra kan klaga och hur jobbiga vissa gravida är. Jag är säkert en skitjobbig gravid med hormoner som åker bergochdalbana, en mage som värker stup i kvarten tillsammans med svanskotan och oförmågan att behålla det jag äter. Prova att börja morgonen halv fem med att spy, för att sedan må illa fram till lunch och förhoppningsvis klara det utan att spy, komma hem och slänga sig över toastolen vid tre för att sedan vara så utmattad att man inte kan göra annat än att sova fram till ca sex, äta lite och sen gå och sova igen. Roligt liv.
Min S sa iallafall i förra veckan att jag för första gången på länge lät pigg. Hoppas det går mot ljusare tider med det här nu. Jag är trots allt i vecka 13 och har lärt mig hur man ska kräkas på mest effektiva sätt för att inte plåga sig själv i onödan.
För övrigt så påpekar folk att jag har gått ner i vikt...Hihi de skulle bara veta vad som komma skall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com