lördag 6 februari 2010

Sköna lördag

Vaknade redan klockan 06.30 och var hungrig. Tog mig en tallrik fil och satte mig i sängen, läste tidningen och tittade på film. Ensam hemma så då kan man ta sig lite friheter....
Somnade om och vaknade runt 10,30 igen. Gick upp och duschade, åt lite mer frukost i form av knäckebröd som verkar vara det enda jag kan äta just nu. Tittade lite på tv och gav mig ner på stan. Hade en plan på att köpa med mig mat från ny matsedel, men de hade slut på den goda peston så då fick det vara. Kanske blir pizza istället!
Stannade på Hemköp på vägen hem, massa mjölk, apelsiner och lite godis blev det. Och en ny ost, den förra smakar inte bra.
Nu väntar jag på Kärleken som ska komma hem från Värmland så ska vi mysa lite i soffan innan jag ska vara fylleskjuts åt C och E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com