fredag 29 januari 2010

Fredag kväll vilken härlig kväll....

Äntligen långhelg! Har bara en var fjärde vecka så det är verkligen skönt när den kommer.
Passade på att åka och simma efter jobbet, va ganska mycket folk i hallen och jag kände mig ganska vilsen då det var typ tre år sedan jag var där senast. Men det gick bra och jag hittade ner i vattnet. Men shiit vad otränad jag är! Musklerna värker fint nu.
Sedan åkte jag hem, stannade till på coop och köpte avocado och keso. Och årets första semla! Väl hemma blev det gott kaffe och fredagsmys med mig själv framför tv:n.
Lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com