lördag 27 februari 2010

Grease

Åkte till Stockholm för att se på GreaceGöta Lejon. Helt okej musikal, de är bra på att dansa och sjunga, skådespelet därimot är lite sämre.
Det lustiga var också att de hade gjort svendka översättningar på allt så en låt handlade om att olla....Det var många barn där och tittade och jag tror inte det var så givande för dem.
Jag klarade hela föreställningen utan att kräkas så jag var glad för det.
Väglaget hem var inte jätteroligt dock, det hade tydligen snöat lite till medans vi var på teatern och vi hamnade bakom två plogbilar så det gick inte speciellt fort hem. Dessutom var inte jag speciellt rolig då illamåendet satte in igen och det var riktigt skönt att springa upp i lägenheten och slänga sig över toalettstolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com