torsdag 10 december 2009

Kung Lars

Vi åkte till Linköping för att se Kung Lars på hemmaplan. Gav oss iväg klockan nio på morgonen, köpte med frukost och hämtade upp C och E hemma hos dem.
Startade med skumpan jag fick av söta H på 25årsdagen. Vi hade mycket fin utsikt från vårat rum dessutom!
Vi gick runt lite på stan under dagen, åt och drack öl. Bästa var när Lars och bandet kom och satte sig vid borde bredvid oss när vi drack öl! Så nära mannen som frälste mig för fem år sen.
Vi fick för oss att vi skulle äta på hotellet, men flydde under luciatåget då vi insåg att det skulle ta alldeles för lång tid!
Åt på en korvmoj innan vi gick till spelningen, vegetarisk tunnbrödsrulle-sjukt gott! Tyvärr så började jag bli sjuk och efter 15 minuter kräktes jag upp den. Urk.
Spelningen var bra som vanligt men den där helande magiska känslan har slutat infinna sig. Kanske gick livet vidare och saker blev annorlunda?
Tillbaka på hotellet blev jag sjukare och sjukare, om någon undrar så är jag typ aldrig sjuk-iaf inte så jag klagar över det. Jag har inte en enda sjukdag det här året ens! (peppar peppar). Men nu slemmade näsan och halsen igen och kroppen kändes mycket konstig. Kunde knappt andas och frös galet mycket. Bad min kärlek att inte somna, ville inte göra honom orolig och berätta hur dåligt jag mådde. Fick en liten panik känsla och tänkte "nu är det riktigt illa", men somnade så smånongom på lite alvedon (som kärleken fixat av en väktare på hotellet mitt i natten). På morgonen kändes det mer som en vanlig riktig förkylning.
Skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com