lördag 5 december 2009

Julfest med jobbet

Årets skandalfest är här!
Började dagen med att vakna hyffsat tidigt, städade lite snabbt. När klockan närmade sig halv tre ringde C och berättade att de fick gå hem från jobbet så jag kastade mig i bilen och åkte dit för att hämta hem henne.
Väl hemma knäckte vi varsin cider och drog på musiken. Time 2 party!
A dök upp fram mot fyra och vi hade riktigt trevligt innan vi begav oss ner på stan.
Kvällen började med välkomstdrink, fortsatte med julbord, drinkar, uppträdanden,mer drinkar och tillslut dans.
C åkte hem vid tiosnåret och då dök S upp. Hur kul som helst. Tyvärr så har mina fötter vant sig av med högklackat så jag hade grymt ont i dem vid ett. Då blev det lite nattmat och sen hem till sängen.
Älskade kärleken kom och hämtade mig på stan så jag slapp ta bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com