lördag 17 oktober 2009

Stressig dag


Vaknade vid tio. Gick upp, åt frukost och åkte iväg för att köpa en bok som jag kunde skriva in min födelsedagsvers till min bror i.

Hem igen och gjorde oss iordning, packade väskan och blev upphämtade av mina föräldrar. Sedan gick färden mot Stockholm. Vi skulle fira min bror på hans trettio årsdag!

Mötte upp bror och svägerska på Gröna jägaren, åt lite mat och drack öl. Han fick våra presenter, han och jag ska hoppa fallskärm våren/sommaren 2010! Om jag törs... Annars får han göra det själv.

Efter detta gick vi vidare till Vikinlines terminal där vi väntade på hans 20 vänner som skulle sluta upp och överraska honom. Om de gjorde, de stormade terminalen sjungandes ja må han leva med ballonger och kronor på sina huvuden.

Vi lämnade Sverige och Stockholm för Finland och Åbo klockan 20.00 svensk tid.

Började med att äta massor, tog oss sedan till taxfreen där jag införskaffade en vodka klädd i nitar och läder. Love it.

Sedan blev det karaoke till 01:00, så var det dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com