söndag 5 juli 2009

Slappar söndag

Vaknade brevid de vackra ögonen. Åt frukost på balkongen. Solen värmde skönt.
Vi slappade och somnade sedan på soffan, vaknade av att han sjöng i mitt öra-i sömnen.
Hey little girl wanna go for a ride ?
Theres room and my wagon is parked right outside
We can cruise down rober street all night long
Diane diane diane diane diane diane
I hear theres a party at lake cove
Its be much easier if I drove
We could check it out
We can go and see
Come on take a ride with me
Diane diane diane diane diane diane
Kärlek till er därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com